Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2006 12:54 - Microsoft Marketing
Автор: donchevp Категория: Технологии   
Прочетен: 3779 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Просто е безумно как Майкрософт пласират всичките си нещица...
Вземаш едно, но се оказва че то не може без другите 2 :). 
И накрая си Майкрософт зомби. Просто съм шашнат.
Реших да си смъкна Atlas (AJAX туулове за Visual Studio). Свалих го, около 1.5 мегабайта инсталацийка, очаквах да ми се интегрира във Visual Studio-то и да започна да го използвам, но не ! Трябвало му .NET Framework v.2.0 поне. Аз има 1.1, обичам си я, достатъчна ми е. Не иска да си задръствам PC-то с хиляда FrameWork-а. Още повече че сега завършвам един проект за една канадска компания и не ми се иска да "збозя" всичко точно накрая ...

Логично реших да не си свалям v.2.0 точно сега. Намерих една програмка за работа с XML - XML Wordpad мисля че се казваше. По принцип ни трябват такива неща на работа и реших да я смъкна за да я разуча (пък и да не се връщам празен от дев секцията на сайта на Майкрософт). Но НЕ ! И тя иска .NET FrameWork 2.0. Всичките тези дев туулове започнаха да приличат на офис продуктите на Майкрософт - изключително добре работят когато са "набухани" всичките на компютъра ти, но не могат едно без друго...

:( Обиден и огорчен съм. Сега остана след 2-3 години .NET фреймуърк да стане платен. Никак няма да се учудя ...



Тагове:   MARKETING,   Microsoft,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shamanhfel - Прав си, ама не съвсем
03.12.2006 15:09
Прав си за маркетинговата стратегия. Само дето всички неща се развиват. Пък в случая говориш за по-нова версия на същия продукт. Е доколкото правиш проект със старата версия, си прав да не го слагаш, но принципно, в новите версии си има много поправени бъгове, често свързани със сигурността, така че не пренебрегвай новите версии.
А инъче и мен ме дразни политиката на М$ купи си това (много як софт) ама той бачка само с онова (и то толкова як софт) и после онова дтугото (и то било як софт). Само дето мен ако питат само първото е хубаво. При това горното важи за почти всички техни продукти начело с офис, а за корпоративните продукти да не говорим.
цитирай
2. анонимен - Да
03.12.2006 22:48
Прав си за новите версии, знам че е така, може би примера с .НЕТ версиите не беше много добър. Въпреки че можеше да пуснат някакъв Atlas и Xml WordPad и за по - старите версии (BackWard compaitability). Те за по 1 година пускат версия на .НЕТ ... Дадох за пример .НЕТ 1.1 понеже там вече наистина ми изпуши ...

Ако примерно ти трябва добра текстообработваща програма и си си харесал Word-а нямаш избор освен да накачулиш и всичките останали другарчета ... и да ги платиш естествено :).
Media Player и той не знам дали си забелязал ама ти показва албумите към които принадлежи дадена песен от сайт койото Microsoft предварително са одобрили (поне мисля че е така, дано не греша). Не знам какво стана ама мислеха с един service pack да закачат и бутон към старт менюто със заглавие : "Microsoft Marketplace" или "My marketpalce" абе не помня как точно беше заглавието ама щеше да сочи към ревюта и витрини с магазини в мрежата на C|NET ...

Аман вече :)))
цитирай
3. shamanhfel - Едно уточнение
05.12.2006 15:27
Доколкото знам М$ предлагат олекотена версия на офис пакета (Works се нарича), чрез която може да се купи само Ворда (примерно).
Но може и да са го спрели това.
цитирай
4. анонимен - M$ $ucks your money pal
09.12.2006 21:45
Пичове,
всичко си зависи от ваща лична стратегия. Ако сте решили да плащате за всяка глътка въздух си е ваш проблем. Аз ползвам друг ОС и нямам никакви оплаквания за лакомията на вендора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donchevp
Категория: Технологии
Прочетен: 111730
Постинги: 10
Коментари: 131
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930